І це зовсім не тому, що не вболіваю за розвиток нашого летовища, і тим паче не тому, що воно маленьке і не має ідеальної інфраструктури. Все значно складніше.
На жаль, так звані «партнери», які організовують чартерні вильоти з чернівецького аеропорту, далеко не завжди поводяться порядно. І страждають від цього як туристи та менеджери, так і, на жаль, аеропорт мого рідного міста.
Спробую про все по порядку.
Іще в січні місяці скористалася можливістю раннього бронювання літнього відпочинку. Звісно, як корінна чернівчанка, щиро раділа, що до Туреччини зможу летіти саме з Чернівців. Туроператор Join Up запропонував за цілком адекватну ціну виліт з аеропорту «Чернівці» 13 червня 2018 року о 16:45. 30% вартості оплатила тоді ж, у січні. Решту суми – наприкінці травня. Повертатися з відпочинку я також мала до Чернівців, 23 червня.
Однак, за 4 дні до вильоту оператор повідомив: 13 червня літака «Чернівці-Анталія» більше не буде. Щось там не склалося із дозволами. Туристи до Анталії зможуть вилетіти 14 червня, але повернуться вже не до Чернівців, а до… аеропорту Києва або Львова.
Думаю, не варто пояснювати, що, плануючи відпустку ще у січні, все-таки дати вильоту і прильоту обираєш невипадково. І що є різниця між тим, що ти прилітаєш фактично додому, чи ж ще цілий день добираєшся автобусом чи потягом у Чернівці. Зрештою, що ти заздалегідь віддаєш власні гроші за одну послугу, а тобі пропонують зовсім іншу.
Чи хвилювало це представників Join Up? Зовсім ні! Якісь там туристи, з якихось там Чернівців, вилітають в інший день і прилітають не в Чернівці – це НІКОГО не цікавило! І як не намагався наш турагент домовитися про пересадку на інший чернівецький літак (який, до речі, 13 червня вилітає з Чернівців до Анталії об 11-й ранку!), або ж про компенсацію авіаперельоту, результату не було. Хоча у Договорі про надання туристичних послуг прописано, що «Туроператор має право на будь-які зміни тривалості, маршруту та інших параметрів туристичних послуг за погодженням з Туристом». Я не погоджувалася, а Join Up це не цікавило. Жодних компромісних варіантів, ніж зручний для них, туроператор не пропонував. Зрештою, не домовившись, сказав, що готовий повернути гроші.
Отож, за 4 дні до запланованої заздалегідь відпустки, ми шукали новий варіант відпочинку. Той, хто подорожує, здогадується: ціна у розпал сезону відчутно відрізняється від тієї, яку пропонують при ранньому бронюванні. Пощастило, що турагент, через якого відпочиваємо вже не один рік, витратила майже весь свій робочий день у пошуках адекватного для нас варіанту відпочинку. Звісно, ми категорично відмовилися від послуг Join Up. І, на жаль, навіть не розглядали варіанти вильоту з аеропорту «Чернівці». Бо не впевнені, що подібна ситуація не повториться з будь-яким іншим чартером нашого летовища.
Спочатку було прикро за себе. Бо працюючи весь рік задля нормальної відпустки, і віддаючи за неї відверто кажучи немалі гроші, все-таки хочеться отримувати якісну послугу.
А потім стало дуже прикро за аеропорт «Чернівці». Бо знаю, що там працюють професіонали та ентузіасти, які вкладають море сил задля того, аби летовище працювало. Нехай воно маленьке, нехай іще недосконале, проте після стількох років забуття, воно почало приймати небесні судна. І, звісно, розвиток нашого аеропорту – це в першу чергу пасажиропотік. А яким він може бути, коли разом зі мною, 13 червня, з аеропорту «Чернівці» так само не вилетіли ще понад 100 туристів?! Чи підуть вони наступного року замовляти виліт з нашого міста?.. Особисто я – не ризикну. Бо знову переживати те, що цього року, просто не хочу.
Ольга Камська, журналістка
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter