Такі перші висновки голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук після відвідин Чернівців
Оксана Поліщук приїхала в столицю Буковини на зустріч з місцевими фахівцями аби допомогти вирішити патову ситуацію з мораторієм на розміщення зовнішньої реклами
Нагадаємо, мораторій у Чернівцях діє з жовтня 2015 року, він забороняє встановлювати нові рекламні конструкції. Міська влада не хоче припиняти його дію, поки не буде чіткого бачення, зафіксованого в офіційному документі, розвитку зовнішньої реклами в місті. Нове положення вже готове, але воно не пройшло затвердження регуляторної служби. Тому справа зупинилася, а проблеми залишилися.
Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України під час зустрічі у Чернівцях не лише пообіцяла всіляку підтримку у розробці нових правил, але й порадила як зробити так, щоб всім, і підприємцям, і чиновникам, і, головне, місту зміни пішли на користь.
Журналістам Інформаційного агентства АСС Оксана Поліщук розповіла, що після знайомства з містом, вона побачила, що у Чернівцях справді є території, де реклами забагато, але це не найбільша наша проблема. Найгірше, каже пані Оксана, це технічний стан конструкцій.
Пані Оксана наголошує, місто має розуміти, що правила розміщення зовнішньої реклами мають бути однаковими для всіх, прозорими і чіткими, без двоякості. Тут важлива співпраця усіх зацікавлених сторін, адже прагнення влади упорядкувати рекламу не має відбуватися за чийсь рахунок. Порядок має бути вигідний усім.
Цією зустріччю задоволені і чиновники міськради. Новий начальник відділу з питань дизайну міського середовища управління містобудування та архітектури Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Андрій Мірошниченко каже, що вже взялися допрацьовувати Концепцію розвитку зовнішньої реклами в Чернівцях.
Щоправда Андрій Мірошниченко вважає, що концепцію не варто затверджувати на багато років вперед, бо, каже, технології швидко розвиваються, і вже через 5 років реклами можуть бути голографічними. Тому правила, вважає фахівець, треба приймати не більше, як на 5 років.
На думку Андрія Мірошниченка, у Чернівцях найбільше проблем з зовнішнім виглядом наявної реклами. І саме це треба змінити якнайшвидше.
Вам буде цікаво: Обмежити поширення російськомовної реклами вимагають в Чернівецькій ОДА
Головна архітектора Чернівців Наталя Хілько впевнена, після порад керівника Асоціації операторів зовнішньої реклами України, в нашому місті нарешті зникне проблема з розміщенням реклами.
Зважаючи на те, що Асоціація при потребі надасть всю необхідну юридичну та консультаційну допомогу нашим розробникам Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Чернівці, впевнена Наталя Хілько, вже до весни 2017 року Чернівці працюватимуть з зовнішньою рекламою без мораторію, за чіткими та прозорими схемами.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами