У Чернівцях на вулиці Миколайчука, 9 багатоповерхівка 12 днів не має теплопостачання, пише Медіа агентство АСС. А це 16 квартир і понад 50 мешканців. З вікон домівок видно, як у дворі працює котельня МКП «Чернівцітеплокомуненерго», але в кімнатах лише 12-14 градусів.
«Це парадокс, аби не можна було вирішити цю ситуацію. І ми стали заручниками. Є аварія з мережею постачання тепла. Але власниця комерційного приміщення, що на першому поверсі, там зараз магазин автозапчастин, не дає доступу до труб. Тому і ніхто не може зремонтувати.
Аби хоч якось зігрітись, ми вмикаємо батареї, кондиціонери, хоча це навантаження на мережу. Так ми ще й без світла залишимось, його і так вимикають часто. У нас будинку хворі діти, пенсіонери на антибіотиках», - розповідає мешканка квартири №9 Оксана Атаманчук.
Отримуйте новини в Telegram
Люди розповідають, що власниця приміщення - це депутатка міської ради Оксана Зубжицька. За словами мешканців будинку, власниця приміщення разом з юристами доводила мешканцям, що правда на її боці.
«Оксана не хоче ламати свій ремонт, або ми маємо відшкодувати її інтер’єр. А тим часом вдома спати не можливо, 13 градусів. Маленькі діти у квартирах. Там бетонна стяжка, гіпсокартон, і труб не видно. У неї індивідуальне опалення, центральна система її не цікавить. У неї риторика одна: якщо розіб’єте щось – відновіть за свій рахунок», - прокоментувала мешканка квартири Марія Головач.
Зв’язатись з Оксаною Зубжицькою журналістам МА АСС не вдалося, на телефонні дзвінки депутатка не відповідає.
Ситуація нетипова, але дуже критична – так про інцидент говорить керівник управительської компанії КП «Містосервіс» Роман Никифорук. Тепло у цьому будинку було лише перші три дні від початку опалювального сезону. Далі – всі мерзнуть.
«У нас нема фізичного доступу до мереж. Мережі залиті бетоном, устелені плиткою, зашиті стіни. А нам треба якось замінити 12 погонних метрів. До приміщення вона нас пускає, але до мереж – ні. Хоча по закону власник будь-якого приміщення повинен забезпечити цілодобовий доступ до комунікацій 24/7. Вона виставляє умови – приходити у неробочий час, бо там працює магазин, і дати гарантійний лист про ідентичне відновлення інтер’єру. Хоча це не наша робота ламати, розбивати. Ми повинні увійти і побачити мережі, і вже з ними працювати», - розказав Роман Никифорук, керівник КП «Містосервіс».
За його словами, все може закінчить судовим рішення, але цей процес тривалий, а люди мерзнуть уже.
Журналісти МА АС надалі намагатимуться зв'язатися із власницею приміщення. Слідкуйте за оновленнями.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами