Як розповів директор міської дитячої лікарні Іван Хорошенюк, за допомогою такого сервісу пацієнти поліклініки можуть авторизуватися, записатися та створити електронну карту і вже приїжджати в місто тоді (якщо вони з області), коли їм потрібно отримати або консультацію, або конкретну медичну послугу, пише Медіа агентство АСС.
«Про такий сервіс ми мріяли ще з червня 2020 року і підготовка до нього відбувалась тривалий час. Ми сподіваємось на те, що це буде доступний варіант авторизації кожного електронного направлення наших пацієнтів, які знаходяться навіть за межами Чернівців», - наголосив лікар.
Дивіться нас на YouTube
Як додав директор поліклініки, координатором та консультантом даного call-центру та відділу реєстрації електронних направлень призначили лікаря-педіатра Олену Черняк.
«Якщо виникає якась спірна ситуація, в якій оператор не може відповісти на певне медичне запитання пацієнта, то консультант зможе надати повну інформацію або ж направити чи порадити до кого можна звернутися. У різних call-центрах України такого консультанта немає, але ми вирішили піти на цей крок, адже це лікування дітей і тут потрібно буде все ж прийняти рішення більш невідкладно і терміново, ніж в якихось інших ситуаціях», - зазначив директор.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Працювати сервіс буде в будні дні з 8:00 до 20:00, і в суботу з 8:00 до 18:00. У call-центрі наразі працює по три оператори у дві зміни.
«Я лікар-педіатр та працюю в цьому закладі вже багато років, а наразі набуваю новий досвід у ролі координатора call-центру. Відтак працює багатоканальна телефонна лінія, яка дозволяє приймати понад 5 дзвінків одночасно і здійснювати швидше запис до вузьких фахівців. Зокрема, надавати інформацію батькам наших пацієнтів про медичні послуги», - сказала лікарка.
Зокрема, за словами начальниці управління охорони здоров'я міської ради Наталії Калмикової, в умовах реформування медичні заклади починають конкурувати між собою і пацієнтоорієнтованість є одним з найважливіших показників у цій конкуренції. Адже особливо актуально в умовах пандемії, коли людина може просто зателефонувати в заклад, куди вона хотіла б звернутися і йому нададуть відповідні якісні послуги.
+38 099 537 00 18
+38 067 537 00 18
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами