Про критичний стан КП «Міжнародний аеропорт «Чернівці» ім. Л. Каденюка» говорив і міський голова Роман Клічук, і нинішній в.о. директора аеропорту Сергій Томнюк. пише ІА АСС. Зокрема, у летовища закінчується дія сертифікату, гостро необхідна реконструкція злітно-посадкової смуги, відсутні регулярні рейси, великі борги та «роздутий» штат.
«У кінці березня цього року, тобто через півтора місяця, у аеропорту закінчується сертифікат. Щоб продовжити його дію, слід подати заявку за 18 місяців. Фактично ж заяву було подано 25 січня 2021 р. Виникає питання, чому документи не були подані вчасно? Ця бездіяльність може зупинити роботу аеропорту. Мусимо наздоганяти», - розповідає Сергій Томнюк.
Зі слів керівництва підприємств, у рамках Державної цільової програми розвитку аеропортів є високі шанси і чернівецькому летовищу отримати фінансування. Для цього вже укладено договір про виготовлення проекту землеустрою (земельна ділянка 16 га для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту). Також проходить експертизу кошторисна документація проекту реконструкції аеродромного комплексу. Це фінальний етап та важлива передумова для отримання близько 600 млн гривень на модернізацію чернівецького аеропорту.
Отримуйте новини в Telegram
«Як зекономити фінанси та оптимізувати роботу – от зараз головне завдання у нас. Спершу ми скоротили вакантні посади та посади, які є недоцільними з позицій забезпечення ефективного функціонування аеропорту. Із 206 працівників за штатним розписом буде 155. Окремим працівникам запропоновано інші посади, 15 осіб звільнимо. Також скоротили три з чотирьох існуючих посад заступників директора аеропорту. А це додаткова економія коштів - щомісячно близько 80 тис. грн.», - додав Сергій Томнюк.
В умовах відсутності регулярних рейсів, враховуючи збитковість діяльності аеропорту, керівництво призупинило нарахування надбавок, залишивши їх лише за авіаційний стаж. Це теж дало економію на суму понад 300 тис. грн. щомісячно.
Згідно з приписом Державної авіаційної служби з авіаційної безпеки, для продовження дії сертифікату аеропорту потрібно встановити паркан протяжністю 1,5 км. За кошторисом на це було передбачено 3,5 млн. грн.
Читати: Міжнародний аеропорт «Чернівці» попри негоду працює у звичному режимі
«Я побачив, що сума якась надто велика для таких робіт. Провів перемовини з підрядником щодо будівництва 1,5 км паркану. І що ви думаєте – нам вдалось знизити вартість до 1,5 млн грн. Тому і на цьому питанні ми зекономимо два мільйони бюджетних коштів», - зазначив директор аеропорту С. Томнюк.
Державною аудиторською службою на підприємстві проведено ревізію. Виявлено численні зловживання та фінансові правопорушення. На підприємстві відсутня первинна документація. У результаті - порушено кримінальне провадження та ведеться слідство.
«Звичайно, уся проведена робота є лише маленьким кроком на шляху до великих досягнень. Але я впевнений, що чернівецький аеропорт в недалекому майбутньому знову відкриє свої повітряні ворота та стане прибутковим підприємством», - на завершення розмови додав Сергій Томнюк.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами