Комерційний директор консалтингової та керуючої компанії Building Development, яка управляє рядом об’єктів торговельної нерухомості по всій Україні, розповіла про новий ТРЦ девелопера у Чернівцях. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на інформацію на сайті Асоціації ритейлерів України.
Це буде найбільший ТРЦ в регіоні, його загальна площа – 42 000 кв. м, орендна – 35 000 кв. м. Розмір стоянки – до 859 машиномісць.
Також облаштують два укриття на випадок повітряної тривоги. ТРЦ матиме й потужні генератори. У майбутньому розглядають встановлення сонячних панелей. Також ключові орендарі мають встановити власні генератори, накопичувачі, інвертори.
Центр розташовуватиметься на вулиці Галицький шлях, на трасі, яка поєднує центр міста з дорогами на Тернопіль та Івано-Франківськ.
Всього зона охоплення – це Чернівецька область, Заліщики, Бучач, Снятин, частково Тернопільська та Івано-Франківська області, Кам’янець-Подільський, Коломия. Це радіус 80-90 км.
По трафіку – у вихідний день очікують на 18 000 – 20 000 відвідувачів, а в будні 12 000 – 14 000 покупців.
Попередня дата відкриття – листопад 2025 року. Це об’єкт незавершеного будівництва, тому він частково збудований.
– Якірний фудоператор – гіпермаркет Fozzy C&C, підписані протоколи з кінотеатром Multiplex, дитячим розважальним центром Fly Kids. Це три ключових оператори, які займуть найбільші площі у ТРЦ. Multiplex займе 2000 кв. м, сімейний розважальний центр Fly Kids – 3800 кв. м.
Також провели успішні переговори та підписали LOI (листи про наміри) з брендами Sinsay, LC Waikiki, New Yorker. Ведемо переговори зі всесвітньовідомим ритейлером H&M, потужним оператором Half Price і його материнською мережею ССС, Mango, DeFacto, Goldi, Vitto Rossi, Ultra Group, English home. Проговорили умови і досягли попередніх домовленостей з Comfy, Фокстрот, дитячим супермаркетом Антошка, магазином товарів для творчості Akvarel, косметичним оператором Eva Beauty Premium.
Обов’язково буде потужна група спортивних товарів: All stars, Sport Сity, Mega Sport, adidas, Puma тощо.
Також ведемо переговори з мережами, які займають менші площі – по 300-500 кв. м – і теж рухаємося досить впевнено.
Будуть представлені й товари імпульсного попиту, ювелірні вироби, ресторани, кафе та багато інших брендів.
Розглядають варіант розміщення ресторанів і кафе одразу на двох поверхах Bukovyna Mall. В планах – запропонувати відвідувачам як мінімум п’ять різних кухонь світу. Деякі з ресторанних мереж – як локальних, так і всеукраїнських – вже проявили інтерес, але до підписання договорів справа поки не дійшла.
Над проєктом працює й львівська компанія Kreativ. Партнери розробляють всі архітектурні рішення для Bukovyna Mall.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами