До НКРЕКП надійшли численні звернення споживачів, щодо: нерівномірного (несправедливого) розподілу графіків відключень, зокрема споживачі вказують, що оператори систем розподілу відключають певні об’єкти постійно та на тривалий час, а певні об’єкти відключають на значно менш тривалий час або взагалі не відключають. Про це йшлось на засіданні комісії НКРЕКП сьогодні, 14 лютого, пише Медіа агентство АСС.
Отримуйте новини в Telegram
Споживачі скаржаться, що оператори не повідомляють про перерви в електропостачанні, зокрема люди вказують на відсутність або неактуальність інформації про перерви в електропостачанні на вебсайтах операторів систем розподілу; оператори нібито не дотримуються систем розподілу графіків аварійних відключень.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
Також надійшли скарги щодо надання операторами телефонних «гарячих ліній» некомпетентних відповідей.
Зокрема на АТ «Чернівціобленерго» цього разу надійшли скарги від трьох споживачів.
Відтак, на засіданні НКРЕКП призначили провести чергову позапланову виїзну перевірку на підприємстві.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами