Комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» (ЧТУ) має на своєму офіційному сайті розділ «Наші хейтери, що допомагають нам стати кращими», пише Медіа агентство АСС з посиланням на Інститут масової інформації.
«У цьому розділі висвітлюється актуальна інформація про основних хейтерів підприємства, які допомагають нам ставати кращими», - йдеться у дописі розділу.
Облік хейтерів Чернівецьке тролейбусне управління веде в Excel, кожен охочий може завантажити собі цей хейтер-лист.
У списку названі імена, посилання на фейсбук-профіль хейтерів, скріншоти з головної сторінки профілю. Крім того, КП навіть вказує статус хейтера, навпроти деяких прізвищ вказано «топовий хейтер».
Медіа агентство АСС є в Instagram
«Відповідно до інформаційної стратегії нашого підприємства, що є окремим суб’єктом господарства, був створений такий розділ, щоб встановити чесні відносини з нашими ТОПовими прихильниками (за алгоритмами Facebook, ред.). Ми визначили хто є хто», - пояснила кореспонденту МА АСС Ксенія Гунчак, керівниця відділу автоматизації та інформаційних технологій КП «ЧТУ».
За її словами, підприємство розвивається, модернізується та дотримується принципу роботи: «критикуєш-пропонуй»
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами