Компанія Syniverse, яка надає послуги для великих телекомунікаційних компаній, поклала вину за помилку на «внутрішній цикл обслуговування» та вибачилася перед 168 тисячею 149 клієнтами, які постраждали від подібних випадків, запевнивши, що проблему вирішили.
«Поки проблема вирішена, ми переглядаємо наші внутрішні процедури, щоб переконатися, що це не повториться, і активно працюємо з командами наших клієнтів, щоб відповісти на будь-які питання», — сказав прес-секретар компанії Вільям Херлі.
У Syniverse пояснили, що персональні текстові повідомлення, які неможливо доставити негайно, тимчасово зберігаються від 24 до 72 годин, залежно від конфігурації кожного мобільного оператора. За цей час робиться багато спроб доставки. Якщо текстове повідомлення не вдається надіслати, воно автоматично видаляється Syniverse, лише метадані повідомлення зберігаються протягом 45 днів. Метадані текстових повідомлень включають інформацію про ідентифікацію мобільного оператора та пристрою.
14 лютого 2019 року сервер Syniverse вийшов з ладу і текстові повідомлення, які на той час були в черзі, заморозилися, й відправилися тільки 7 листопада 2019 року, коли роботу сервера відновили.
Тисячі клієнтів T-Mobile, AT&T, Sprint і Verizon почали висловлювати в Twitter свої розчарування через цю часову плутанину.
Деякі скаржилися на незручні повідомлення, які надсилалися від їхнього імені вже колишнім партнерам, а інші були ошелешені після отримання повідомлень від родичів чи друзів, які відтоді померли.
«Я щойно отримав текст з телефона моєї найкращої подруги. Єдиний нюанс — вона вже померла», — поскаржився користувач у Twitter.
«Я отримав випадковий текст минулої ночі о 3 ранку від мого тата, який писав: «Я люблю і підтримую тебе», — але він сказав, що не пам’ятає, що надсилав його, і не пам’ятає, щоб коли-небудь взагалі писав його», — додав інший.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У роботі Instagram та Facebook стався глобальний збій
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами