Маршрут до Коровії був експериментальним та мав тривати до 1 грудня. Про це у коментарі ІА АСС розповів начальник ЧТУ Михайло Олексюк. Він зазначив, що відправив листа з висновками щодо цього експериментального маршруту до Чернівецької міськради.
«Я написав листа з висновками. Для такого маршруту потрібно замовляти більш потужні акумулятори, тому що при експлуатації дуже затяжний підйом і вони нагріваються у тролейбусі», - каже Михайло Олексюк.
Крім того, пасажиропотік із села та у село був невеликий. Їхали переважно 5-6 людей. Михайло Олексюк зазначає, що для того, щоб маршрут був регулярним, потрібно купити не менше 4-х нових машин. Тривалість одного рейсу - 80 хвилин, а рухався тільки один тролейбус, який зняли з 9-го маршруту.
«І на майбутнє, якщо будуть закуповувати тролейбуси для цього маршруту, нам потрібно спеціально попередити завод, щоб акумулятори були більшої потужності. Щоб поставили двигун, який міг би їх швидше охолоджувати, тому що акумулятори сильно нагріваються. Якщо ми їдемо у Садгору, там рівна місцевість, а тут затяжний підйом для машин і вони при такому навантаженні довго служити не будуть», - пояснив Михайло Олексюк.
Потрібно спеціально замовляти машини для подолання затяжних підйомів.
Останній маршрут у село Коровія відбувся у п’ятницю. На вихідних водії не працювали, а вчора зламалися два тролейбуси, тож машину з Коровії перекинули на 9-й маршрут.
Нагадаємо, що експериментальний тролейбус за маршрутом «Соборна площа - с.Коровія» запустили 16 жовтня.
Читайте наші новини в Instagram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами