Споживачі Чернівецької області отримали рахунки за спожиту електроенергію у січні, невдовзі отримають розрахунок і за лютий. У нових платіжках вказано: розрахунковий період; покази лічильника; тариф: до 100 кВт.год і понад, а також для багатотарифних лічильників показання день/ніч; загальна сума нарахування й субсидії/пільги – у кого такі є.
Згідно із законодавством, у споживача є 10 робочих днів від дня отримання рахунку на оплату вартості спожитої електроенергії.
З першого січня 2019 року тариф для населення не змінився: до 100 кВт.год – 0,90 грн, понад 100 кВт.год – 1,68 грн.
Щодо переплат, то в АТ «Чернівціобленерго» стверджують, всі переплати споживачів, що утворилися станом на 01.02.2019 року перекинули на особові рахунків споживачів у ТОВ «ЧОЕК». Таким чином, ТОВ «ЧОЕК», надаючи рахунки за спожиту електроенергію споживачам, суму до сплати відкоригує відносно здійсненої переплати в минулому.
Якщо споживач оплатив за спожиту електроенергію помилково на рахунки АТ «Чернівціобленерго», а згодом отримав повідомлення від ТОВ «ЧОЕК» про борг за спожиту у січні електроенергію на вже сплачену суму, не варто хвилюватися. Всі переплати споживачів, що утворилися в АТ «Чернівціобленерго» станом на 01.03.2019 року, будуть перераховані на особові рахунки споживачів у ТОВ «ЧОЕК».
Ті абоненти, які мають заборгованість перед АТ «Чернівціобленерго», яке постачало електроенергію до 31 грудня 2018 року, ще мають можливість розрахуватися за спожиту у минулому році. Такі споживачі отримають два рахунки: один – про сплату боргу перед АТ «Чернівціобленерго», який виник у попередні періоди; другий – від ТОВ «ЧОЕК» за спожиту електроенергію починаючи з січня 2019 року.
Боржники також можуть отримувати смс-повідомлення про існуючі борги за електроенергію. У повідомленні буде вказано, яка компанія надсилає смс та номер телефону Call-центру.
Читати ще: Обережно, шахраї! Невідомі називаються енергетиками і погрожують відключити світло.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами