Лише ближче до осені в місті почали активніше проводити ремонт доріг. Звісно, що до кінця року потрібно використати хоча б частину виділених коштів. А виділили з бюджету на капітальний ремонт доріг коштів чимало – більше 80 млн. грн. Але чи є сьогодні зміни в ремонті доріг?, - ідеться на сторінці ГО "Центр реформ та розвитку".
Більшість останніх угод укладені без проведення тендеру (на сайт Prozorro опубліковано лише інформацію про підрядника-переможця і договір). Капремонт ділянок вулиць І.Вільде, У. Кармелюка, В. Білоусова, К.Дзерджика, перехрестя Енергетичною-Мудрого, провул. О. Вільшини складає допорогову вартість у розмірі до 1,5 млн грн. саме для того, щоб не проводити тендери. Ніби таке рішення має пришвидшити ремонтні роботи, але не можна забувати про якість робіт.
Нагадаємо: Сьогодні на прес-конференції секретар міської ради розповів про глобальні плани щодо ремонту доріг у Чернівцях. За словами В. Продана, у Чернівцях за місяць активно асфальтували чимало розбитих ділянок , і надалі планують капітальний ремонт понад десятка доріг.
Поки що проблеми ті ж самі: добре відомі підрядники з негативною історією і проведення капітального ремонту без дотримання вимог. Вулицю В. Білоусова ремонтує Боднарешок О.Д. – директор ПП «Алекспромбуду» (підприємства, яке має чимало кримінальних порушень і цього року невчасно почало ремонтні роботи по вул. Переяславській, які досі не завершено). Вул. К.Дзерджика ремонтує ТОВ «Європроектшляхбуд», що у 2014р році притягнуте до адміністративної відповідальності за фактом завищення вартості робіт більше ніж на 100 тис. грн. (у кошторис двічі включили один вид робіт). Вул. Білоруську ремонтує ТДВ «Шляхо-будівельне управління №:60», співвласником якого є екс-голова Служби автомобільних доріг нашої області. Неодноразово це підприємство звинувачували у неякісних роботах і корупційних схемах. Інші ділянки доріг ремонтує ТОВ «Євродор», про кримінальну історію і недотримання технічних норм якого наша команда вже зазначала.
Крім несумлінних підрядників проблема в якості робіт, адже зараз на багатьох ділянках в якості капітального ремонту проводять лише асфальтування (без влаштування подушки зі щебеню), часом ще й в поганих погодних умовах. Гарантійні 5 років такий капітальний ремонт навряд чи протримається.
Як бачимо, змін в ремонті доріг не так багато, а старі проблеми залишаються не вирішені, - підсумували громадські активісти.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами