У Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області розповідають, що щоб запобігти пошкодженню основних балок, працівники додатково встановили захисний дощатий настил. Однак саме цей захисний настил постійно руйнується, пише Медіа агентство АСС.
Основні причини - систематичне перевищення дозволеної ваги, особливо через рух вантажівок, та порушення швидкісного режиму водіями, які часто ігнорують встановлені обмеження.
Для підтримки безпеки на переправі постійно проводять ремонтні роботи: з червня 2024 року вже 11 разів замінювали або ремонтували дощате покриття, на що було витрачено 340 тисяч гривень, зазначили у Службі. Усі ці роботи виконує підприємство «Чернівецький облавтодор».
Щодо будівництва стаціонарного моста - ситуація складна, кажуть фахівці. Зараз проєкт потребує повного перегляду та коригування проєктно-кошторисної документації, оскільки всі розрахунки базувались на цінах 2020 року.
«На жаль, навіть на оновлення документації коштів немає, оскільки основні фінансові потоки спрямовані на відновлення прифронтових регіонів та житла, зруйнованого війною. Служба відновлення Чернівецької області працює в умовах суворої економії. Для порівняння: до війни ми щорічно відновлювали понад 40 транспортних споруд коштом з експлуатаційного утримання, у 2024 році вдалося відновити лише 9. У цих умовах ми докладаємо всіх зусиль для підтримки тимчасової переправи у Глиниці, проте будівництво капітального моста поки що залишається недосяжним через відсутність фінансування», - зазначили у Службі.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами