Вранці 2 січня у групі СтопХам.Буковина у Facebook з'явився допис, у якому Наталя Гунчак, авторка посту, обурилась діям водія автобусного маршруту №11 у Чернівцях. Жінка вказала й номерний знак автобуса, адже чекає, що на її історію невдалої поїздки відреагує керівництво, пише Медіа агентство АСС.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
«Хто знає куди звернутись, вранці їхала на роботу 11-ою маршруткою, номер CE047AA. Не було дрібних грошей, знаю не гарно так, але так вийшло, що в гаманці тільки сотня. Зайшла, вибачилась, сказала їду багато зупинок за цей час буде більше людей буде решта з сотні, у відповідь «на вихід» при чому в досить грубій формі. Сказала не вийду, я маю можливість заплатити за проїзд, чому я маю виходити, водій заглушив мотор і каже я тоді не їду, водій продовжував хамити мені всю дорогу і кричати «дзвони шефу, катай скаргу», - розповіла Наталя Гунчак.
Наші новини є у Facebook
Жінка зауважила, що поїздка таки відбулась, хтось з пасажирів розміняв їй купюри й вона змогла оплатити проїзд.
Журналісти Медіа агентства АСС звернулись за роз'ясненням ситуації до директора департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради Петра Лисака.
«Про інцидент нам вже відомо. Ми визначимо перевізника та водія, який працював на маршруті, а також запросимо для роз'яснення ситуації пасажирку. Також ініціюємо службову перевірку. Будемо діяти вже за результатами проведеної роботи: це може призвести до штрафу, і навіть до розірвання договору з перевізником», - прокоментував ситуацію та подальші дії департаменту Петро Лисак.
Читайте також всі новини Чернівців.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами