Зізнається, що на цьому заході вперше, тому зовсім не очікував виграти золотий презент.
Хлопець каже, що поки не знає, як використає свій виграш, думає, може поставить його вдома, як згадку про свою удачу.
Як розповіла журналістам органаізаторка дійства, директорка Рекламного агентства "АСС" Оксана Данилюк, вартість золотого злитка становить тисячу доларів.
Дмитро Гавриш, представник Інтернет-провайдера «Інтелект», головний спонсор цьогогірчної Ночі рекламожерів каже, що золото – це розумний спосіб заощаджень у наш час і гарна інвестиція.
"Гарна інвестиція. Тому обрали саме цей приз. Як його можна використати? Подарувати своїм дітям, залишити собі на збереження, з часом його вартість лише підійматиметься. Це гарна інвестиція" додав Дмитро Гавриш.
Шоста Ніч рекламожерів 7 грудня зібрала у Чернівецький драмтеатр більше семисот відвідувачів.
Нагадаємо, переможниця розіграшу головного призу «Ночі рекламожерів» 2016, студентка Каміла Сахлян продала гаджет, який розігрували під час заходу. Гроші віддала на лікування онкохворих дітей. А минулого року головний приз вечора під час розіграшу дістався 10-річному Данилу Добржанському.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами