У Чернівцях триває реформа у тролейбусному управлінні: змінюється принцип оплати за проїзд у міському електротранспорті та впроваджується електронний квиток, пише Медіа агентство АСС.
«Весь електротранспорт і ті маршрути, які в обслуговуванні ЧТУ, переходять на Автоматизовану систему оплати проїзду (АСОП). Зараз ми готові на 90% до впровадження. Будемо видавати персоніфіковані картки для пільговиків та продовжуємо монтувати валідатори. Зараз 40% тролейбусів працюють все ще з кондукторами, 60% - без кондукторів. Коли ми планували цей перехідний момент, то очікували «просідання» виручки на 50%. Завжди є спокуса в окремих осіб не заплатити. Та сталося диво - виручка почала збільшуватися. Виникає багато запитань.
Ми моніторимо виручку щодня, цікаво, куди вона дівалась раніше», - прокоментував Ігор Крохмаль, заступник Чернівецького міського голови.
Отримуйте новини в Telegram
З 1 жовтня тариф на проїзд в тролейбусах становитиме 10 гривень. Студенти під час навчального року сплачуватимуть 5 гривень, учні їздитимуть безкоштовно. Разом з тим, економічно обґрунтованим є тариф 12, 25 гривень (різницю компенсують з міського бюджету).
Перехідний період з усіма інноваціями триватиме до 31 грудня.
«Квитки можна придбати у терміналах, через мобільний телефон чи скористатись банківською карткою. Ми готуємо транспортні картки для 4 категорій: звичайна (червона), учнівська (синя), студентська (зелена), персоніфікована для пільговиків (жовта). Звичайні та студентські можна реалізувати через мережу магазинів, у водіїв тролейбуса чи у служби контролю на лінії. Поповнити їх можна на касах у магазинах чи через термінали. Учнівські видаватимуть у школах персонально на дитину. Пільговикам – у ЦНАПі, а разі потреби пункти видачі розширимо», - розповів Петро Лисак, в. о. керівника ЧТУ.
Учнівська карта працюватиме без поповнення рахунку, вона потрібна лише для контролю та валідації. Витрати бере на себе міський бюджет. Дитина, крім картки, повинна завжди носити свій учнівський квиток.
А от щодо пенсіонерів з інших населених пунктів, їм доведеться оплачувати проїзд - пільга не буде діяти. Або слід буде укласти угоду з територіальною громадою на відшкодування проїзду певної особи у міському громадському транспорті з подальшим отриманням транспортної картки.
Чиновники зауважують, що підіймають тариф та вводять новації задля покращення умов та якості надання послуг: оновити автопарк, полагодити мережі. Уже навіть відбулась тендерна процедура і найближчим часом місто закупить 5 нових машин, адже наразі лише кожен п’ятий тролейбус справний, решта – у жахливому стані.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами