У компанії скаржаться на відсутність рухомого складу і посилаються на відносно низький пасажиропотік в напрямку Румунії. Про це ЦТС в інтерв'ю розповів Олександр Красноштан, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування АТ УЗ.
"Румунія ... поки що немає. У нас є потяг Київ-Бухарест, але, скажімо так, це не Польща і не Угорщина, де ми відчуваємо хороший пасажиропотік. До Румунії він на порядок менше", - пояснив Красноштан.
Далі він додав:
"Питання запуску ще одного потяга ініціювала Чернівецька обладміністрація - вони просили зробити поїзд Чернівці-Сучава з пересадкою на станції Вадул-Сірет. Але, на жаль, поки що ми не можемо підтвердити цей напрямок, тому що у нас немає рухомого складу. Ми готові розглядати співпрацю з місцевою владою Чернівецької області або міста Чернівці на умовах співфінансування придбання рухомого складу типу Pesa. Без пайової участі місцевої влади проект навряд чи буде можливий ".
Як ми повідомляли раніше, ідея запуску потяга Чернівці-Сучава з пересадкою в Вадул-Сіреті була озвучена ще в червні 2017 року, тодішнім керівником УЗ Войцехом Балчуном. Трохи пізніше в керівництві Чернівецькій області інформували, що запуск поїзда затягується через бюрократичну тяганину з української сторони. У травні 2018 року заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань анонсував, що дві пари поїздів в обидві сторони між Чернівцями і Сучавою все ж будуть запущені з 1 січня 2019 року. Такої домовленості було досягнуто на засіданні робочої групи з питань транспорту та інфраструктури між Україною та Румунією. Також, за словами В. Довганя, Міністерство транспорту Румунії виступило тоді з пропозицією про продовження залізничної колії шириною 1435 мм до Чернівців.
Читати ще: Потяг до Сучави з Чернівців - ідея хороша, але нереальна: О.Фищук.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами