«Мова йде про 1,5 мільйона євро, кредитування Європейського інвестиційного банку. Але коли це було на стадії проєктування - була одна сума, на жаль, коли вже дійшло до реалізації - ця сума виросла в рази. Ми радилися, консультувалися з менеджерами і вважаємо що місту недоцільно зараз вкладати такі гроші у продовження тролейбусної мережі. Ми бачимо, що досі на чинних мережах не курсує належний транспорт, тому краще на них організувати рух нового транспорту або хоча б машин в хорошому стані.
От коли вже це ми зробимо, тоді другим етапом будемо ухвалювати рішення. Бачимо, що зараз відбувається в країнах Європи і світу - акцент зараз ставлять на електробуси: електричні автомобілі, автобуси та будь-яка техніка. Це економічно, екологічно і не потребує матеріальних вкладень в прокладання ліній.
Я впевнений, що цю війну ми завершимо, зможемо інтегруватися в Європейський союз і отримати тоді вже доступ до кредитних програм, як от, до прикладу, в Сучаві, де практично весь транспорт закупили електричний. Не тільки про громадський йдеться, а і той який чистить місто, прибирає сміття, у них навіть міський голова їздить на електрокарі. Поки в пріоритеті той громадський транспорт електричний, що маємо - замінити на пристойний».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами