Згідно зі змінами, пропонується нова формула розрахунку акцизного податку.
Так, за основу братиметься базова ставка у 50 євро для машин на бензиновому двигуні та 75 євро для машин на дизельному двигуні.
Для розрахунку акцизу, цю суму потрібно буде помножити на кількість років з року наступного після виробництва авта та на коефіцієнт об’єму двигуна (об’єм двигуна в кубічних сантиметрах, що ділиться на 1000).
Водночас зі зниженням мит планують запровадити і жорсткіші покарання для порушників.
Порушення строків реєстрації для транзитних авто:
За порушення режиму тимчасового користування автівкою:
Нагадаємо, що цей ухвалення законопроекту є однією з вимог протестувальників.
Переваги законопроектів пояснила Ніна Южаніна.
"Це законопроекти про внесення змін до податкового та митного кодексів. Зміст та суть законопроектів обговорювалися протягом останніх років та направленні виключно на вирішення питання пов’язане з використанням автомобілів без реєстрації в Україні. Так звані "євробляхи". Отже, для того, щоб вирішити це питання ми проводили не одноразово зустрічі з представниками ГО, саме громадян, які таким чином використовують автомобілі. Так і з представниками дилерів, державних органів та всіх інших громадян, які володіють автомобілями, за які сплачені податки і які зареєстровані в Україні", - розповіла вона.
Вона наголосила, що суть законопроектів проста, але в той же час компромісний варіант вирішення питання мав би бути обов’язково.
"Ми не могли прийняти рішення, яке стосувалося виключно тих громадян, які зараз використовують в незаконний спосіб автомобілі. Це було б не справедливо по відношенню до інших громадян. Саме про такий підхід знають представники "Автоєвросили". Не можна було вирішувати питання для них, за рахунок інших", наголошує Южаніна.
"Ставки акцизного податку на автомобілі зменшуються в рази для всіх громадян. Звісно, якщо логічно та правильно побудована шкала акцизного податку і вона має базову ставку 50 євро для бензинових автомобілів, 75 євро на автомобілі на дизельних двигунах, та до яких застосовуються коефіцієнти віку та об’єму двигуна. Всі повинні розуміти: чим автомобіль старше, тим цей коефіцієнт більше. Але, якщо подивляться, як відбувається сплата податків, бо ще крім акцизу, який не є головним у митних платежах, які сплачуються при розмитненні автомобілів, бо є ще ввізне мито, є податок на додану вартість. Ми побачимо, що акциз не є основним та тим, який збільшує суму митних платежів", - повідомила депутат.
Тому що при старішому автомобілі, його вартість менше і ПДВ, мито буде менше.
Законопроекти №8487 і №8488 підтримали депутати Верховної Ради з Буковини: Рибак І.П., Севрюков В.В, Мирний І.М., Онуфрик Б.С., Тіміш Г.І., Папієв М.М., Бурбак М.Ю, Федорук М.Т., Гаврилюк М.В., Продан О.П., Романюк Р.С., Рудик С.Я.
Відсутні на засіданні: Матіос М.В. і Король В.М.
Читати ще: Фіскали сказали, скільки євроблях перебувають в Україні незаконно
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами