На своїй сторінці у Фейсбуці радник міського голови Андрій Олійник запропонував шляхи вирішення проблеми.

"Перше, що кидається в очі, це перехід від будинку 94 на проспекті до зупинки громадського транспорту біля колишнього тролейбусного депо, при переході якого, пішохід просто посеред дороги впирається в тролейбус, який зупинився на зупинці. Де впирається? Правильно, по середині другої смуги руху. Будь ласка, типова потенційна пригода з наїздом на пішохода. І так далі і тому подібне.

Проспект Незалежності - велика магістральна вулиця міста, на якій, за ДСТУ, переходи мають бути не менше як за 300 м один від одного.

І ніщо не заважає обладнати переход в районі місця розвороту транспорту світлофором з кнопкою для пішоходів та встановити відповідну підсвітку, нанести розмітку та встановити нові сучасні світловідбиваючі дорожні знаки - це досить нескладно зробити..

І, найголовніше, пішоходу буде набагато безпечніше пройти зайвих сто метрів, але перейти дорогу на зелене світло, ніж в черговий раз випробовувати долю.

А чого вартують черги автомобілів, які паркуються майже в два ряди і кожен як хоче, через безліч комерційних закладів і тотальну відсутність паркомісць в тому районі. Що робити? Все дуже просто,- організувати заїзні кишені для паркування транспорту під кутом. Між деревами встелити екобруківку, через яку може проростати трава та понизити бордюр. І гарно і практично.

Ну і стан дорожнього покриття. Нехай не капремонт, нехай поточний, косметичний, будь-який, аби позрізати хвилі, при проїзді яких просто неможливо нормально загальмувати перед пішохідним переходом, і встелити хоч невеликий, але новий шар асфальту. Нехай на пару-трійку років, але зробити проспект "проїжджабельним" вже і зараз..

Ось, накидав схему як би я пропонував реорганізувати проспект на відрізку від Героїв Майдану до Небесної сотні.

 

Радник міського голови запропонував ідею, як зробити проспект Незалежності безпечним
 

На схемі, звісно, масштаби не витримані, це такі собі ескізні наміри для подальшої розробки. Проектування, якщо до нього дійде, буде відбуватися відповідно до всіх норм ДБН та ДСТУ.

Це той, як кажуть, турбо-мінімум, щоб зробити цю вулицю безпечною в першому наближенні." - йдеться у дописі.