Стартував «Зимовий табір» для студентів-маркетологів Чернівецького національного університету. Протягом трьох днів в готельно-ресторанному комплексі «Georg Park» студенти слухають цікаві лекції та спілкуються з власниками бізнесів у неформальній обстановці.
З 28 по 30 січня топові коучі розповідають про нові тренди, актуальні новини, фешн індустрію, ресторанний бізнес, рекламу та як заробити перший мільйон.
Фахівці рекламного агентства «АСС» теж зустрілися з майбутніми маркетологами, поділилися досвідом та дали кілька професійних порад.
«Ми говорили про те, з чого починається реклама та як правильно донести її до споживача, - розповідає Тетяна Ківерник, комерційний директор РА «АСС». – Також – про створення дієвого контенту для маркетингових комунікацій, розміщення реклами на власних носіях (радіо, телебачення, білборди, соціальні мережі), організацію івентів, рекламних кампанії та існування в якості надійної платформи для співпраці ринку з медіа спільнотою».
Представники рекламного агентства впевнені, що подібні зустрічі мотивуватимуть студентів розвиватися в обраному напрямку, а роботодавцям допоможуть знаходити талановитих маркетологів для своїх компаній.
Читайте ще: Ексклюзивну підбірку рекламних роликів з усього світу показали в Чернівцях
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами