Працівники поліції наголошують, що співробітники банківських установ ніколи не запитують ПІН-код до картки чи СVV-код, вказаний на звороті картки, або термін дії картки, пише Медіа агентство АСС з посиланням на відділ комунікації поліції Чернівецької області.
Вчора, 9 листопада, до поліції звернувся 45-річний чернівчанин, який став жертвою шахрайства. Заявник розповів поліцейським, що невідома особа, у телефонній розмові представилася співробітником фінансової установи.
Отримуйте новини в Telegram
«Псевдобанкір, увійшовши в довіру до чоловіка, шахрайським шляхом дізнався всі необхідні персональні дані до банківського рахунку чернівчанина. Внаслідок такої операції потерпілий втратив понад 113 тисяч гривень», - зазначається у повідомленні.
Співробітники поліції застерігають громадян не довіряти телефонним дзвінкам від незнайомих або малознайомих співрозмовників, а також в жодному разі не розголошувати персональні дані. Саме таким чином шахраї отримують доступ до ваших банківських рахунків.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами