Поведінку працівника потяга розслідують, згодом прийматимуть рішення карати чи ні. Нагадаємо, чернівчанка Світлана Немус написала у мережі Фейсбук, як провідники потяга Львів-Чернівці не пустили пасажирів через відсутність паперових документів:
"За 12 хвилин до відправлення поїзда, при наявності квитків не впустили в вагон, аргументуючи тим, що їх не влаштовує документ в електронному вигляді (паспорт), хоча в квитку вказані дані особистості. Мало того, ніхто не спромігся з персоналу Залізничного вокзалу їм допомогти. Просто напросто їм відмовили, посилаючись на те, що вони ніякого відношення не мають до провідників. Вартість за квитки купейного вагона ніхто не хотів повертати. Поки вони не викликали поліцію і не написали заяву про інцидент їх ніхто і слухати не хотів. Повернули лише від повної вартості 60 грн. за два квитки. Звичайно за ці гроші не заїдеш ..."
Крім того, пасажири вказують, що їхні місця вже були зайняті іншими людьми, персонал потяга був нетверезий, а начальник показав їм середній палець.
Інформаційне агентство АСС звернулось за коментарем до керівництва пасажирського вагонного депо ст. Чернівці Львівської залізниці. Керівник пасажирського депо Мар`ян Ласійчук повідомив, що від нас довідався про інцидент і одразу розпочав службове розслідування, підтвердивши, що людина, яка фігурує в скандалі, дійсно начальник потяга Львів-Чернівці.
"Якщо наш працівник виявиться винним, прийматимемо рішення. Є три варіанти - штраф, звільнення або переведення на іншу посаду, - сказав Мар`ян Ласійчук, - але паперове посвідчення особи в пасажирів із собою має бути обов`язково . "
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами