Жителі Чернівців відзначають зростання сум для сплати за водопостачання. Після масових відключень води платіжки зросли у кілька разів.
«Заглянула у свій особистий кабінет на сайті водоканалу. Чому в місяці, коли певний час не було води в місті, у чернівчан раптово зросли витрати та проплати у кілька разів», - написала чернівчанка Леся на своїй сторінці у Facebook.
Водночас, у водоканалі запевняють, що подібні проблеми можуть мати лише ті, в кого немає лічильника. За словами директора КП «Чернівціводоканал» Бориса Максимюка, ситуація з рахунками не змінилася. Вони не змінюються вже тривалий час.
«Якщо казати відверто, то рахунки й до відключень були такими ж, як і зараз. Розрахунками можуть бути незадоволені ті, в кого немає лічильника. Якби у них він був, вони б не мали проблем – скільки ви витратили, стільки й платите», - зазначає Борис Максимюк.
За його словами, якщо в будинку 50 квартир, 48 з них платять по своєму лічильнику, а дві квартири – за показниками загального лічильника, то різницю між показником загального лічильника і тим, що нарахували власникам лічильників у квартирах, сплачують ті, в кого лічильника немає. Тому може виходити така сума.
«Кожен місяць просто донараховують по 10,33 куба, а на показники лічильника не звертають увагу. Тепер я маю йти в абонентській відділ, писати заяву, щоб до мене прийшли уточнювати показники! А навіщо ми клали лічильники?», - обурюється чернівчанка Олена.
«У мене за минулий місяць лічильник накрутив 26 кубів. У нас ніколи такого не було. Я веду акуратний облік вже понад 10 років, в мене кожен місяць записаний», - зазначала ще одна користувачка Лідія.
За словами очільника водоканалу, різницю в показниках між загальнобудинковим та внутрішньоквартирними лічильниками нараховує управитель. Управителі кажуть, що цю різницю зазвичай компенсують за рахунок квартплати або ділять її між мешканцями та додають до рахунку за воду.
«Нам водоканал приносить рахунок. Ми подаємо їм звіт із загальнобудинкового лічильника. Будинок оплачує те, що на лічильниках.
У кожного у квартирі стоїть індивідуальний лічильник, мешканці подають показники бухгалтеру і він нараховує їм суму за спожиту воду. Є втрати, є різниця між загальнобудинковим і квартирними показниками. В моєму будинку в таких випадках ми покриваємо різницю з квартплати.
В інших люди розкидають різницю згідно з кількістю квадратних метрів в рахунки», - розповідає голова ОСББ, член правління Асоціації Чернівців Яна Брус.
«Ми завжди наголошуємо: щоби не було подібних невдоволень, варто встановити лічильник. Так, зараз багато активних невдоволених користувачів з’явилося. Я приймаю й готовий надалі це робити, з’ясовуючи ситуацію індивідуально.
Читайте також: У Чернівцях біля абонентного відділу КП «Чернівціводоканал» виникла штовханина (ВІДЕО)
Водночас зазначу, що більшість людей мають борги за воду і через карантин їм дозволено не платити. Враховуючи скарги чернівчан, сьогодні будемо проводити нараду, вивчати ситуацію та обговорювати, як її вирішувати», - резюмував Борис Максимюк.
Автор: Олександр Юхимець
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами