Для розгляду конкретних обґрунтованих заявок мешканцям області порадили звертатися до кол-центру за телефонами:
- (0372) 584-980
- (099) 230-99-00
- (067) 230-99-00
Наші новини є у Facebook
«Ми вдячні всім споживачам за увагу до роботи енергосистеми і як тим, хто добре розуміє її складність та технічні нюанси, так і тим, для кого це ново. Енергосистема — це великий комплекс, де кожен процес контролюється, а баланс підтримується диспетчерами. Просимо мати базове розуміння принципів її роботи та будувати діалог у конструктивному руслі, щоб ми могли ефективно реагувати на ваші запити», - зазначили у пресцентрі АТ «Чернівціобленерго».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
