Сьогодні у приміщення ЧНУ ім. Ю.Федьковича у Чернівцях на безкоштовному семінарі «Анатомія бізнесу: Мистецтво досягнення великих цілей» навчають будувати ефективний відділ продажів
7 годин 10 спеціалістів із командоутворення, продажів, маркетингу та реклами ознайомлюватимуть з найкращими українськими кейсами, розберуть найефективніші практики у продажах, у спілкуванні з клієнтами, допоможуть знайти інструменти для швидкого та якісного обслуговування.
Спікери семінару:
- Дмитро Суслов, «Бітрікс24», директор компанії
- Дмитро Моцьо, АМР Digital Organic Agency, Business Inside, засновник та директор
- Кирило Мельничук, AlterEGO, директор з розвитку
- Євген Семехін, Агентство прикладного нейромаркетингу «AGNY», управляючий партнер в Україні, PR-директор
- Віталій Ткаченко, екс-директор по маркетингу WOG, співзасновник Wenger&Tkachenko Firm
- Катерина Куницька, тренер з емоційного інтелекту та коучингу, спеціаліст з розвитку керівників
- Роман Петров, World View, засновник «Кровля-центр», автор навчальної програми «Архітектор долі»
Читати ще: Федерація роботодавців: Відтік кваліфікованих кадрів - проблема номер один
Як повідомив журналістам Інформаційного агентства АСС співорганізатор семінару, декан економічного факультет ЧНУ, Руслан Білоскурський, сьогоднішня зустріч дає можливість всім слухачам отримати окрім теоретичного знання ще й практичні навики.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами