Одна з найвизначніших подій у світі реклами - ювілейна, п`ята, "Ніч рекламожерів" знову зібрала аншлаг.
37-е видання Ночі рекламожерів Жана Марі Бурсіко має тему «Universal Love», де любов йде пліч-о-пліч з гумором.
Цьогоріч квитки на шоу "розлетілися" за кілька днів. "Споживати" шедевральні рекламні ролики прийшли понад 700 людей. У фойе театру - кілька фотозон, біля яких із задоволенням фотографуються. А потім займають свої місця, аби всю ніч переглядати перлини рекламної індустрії, які вражають, чіпляють та дивують.
У перервах глядачі матимуть змогу підкріпитися, попити кави.
Читайте ще: Що спільного між балетом і телевізорами, космічна автореклама – сьогодні V Ніч рекламожерів
На глядачів «Ночі рекламожерів» чекають численні подарунки, за які можна буде поборотись під час розіграшів. Головний приз вечора від mTa.ua – ноутбук-трансформер! Аби його отримати, присутні реєструються біля стійки mTa.ua.
Організатори події - Рекламне агентство АСС - кажуть: це - не просто подія для рекламістів, а справжній світський вечір, на який приходять, аби переглянути найкращі реклами світу.
Вам буде цікаво: IPhone 7 з «Ночі рекламожерів» пішов на… благодійність
До речі, шоу "Ніч рекламожерів" двічі відзначена в Книзі рекордів Гіннеса як найбільша в світі колекція рекламних роликів та як найтриваліше шоу на Землі пов’язане з рекламою.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами