"Розвиток різних каналів комунікацій призвів до зменшення попиту на колись затребувані послуги таксофонів. Укртелеком прийняв рішення про припинення з 01.02.2020 року надання послуг фіксованого телефонного зв’язку, які надаються з таксофонів", - йдеться в повідомленні.
Так, якщо, наприклад, у 2017 році щомісяця було близько 900 тисяч хвилин розмов за допомогою таксофонів, то вже у 2019 році - менше 380 тисяч хвилин. Це у рази менше, що цілком зрозуміло. Адже, зважаючи на доступність сучасних послуг (мобільний зв'язок, комунікатори, менеджери тощо), послуги таксофонії втратили соціальну значимість.
Нагадаємо: З Нового року "Укртелеком" припинить підключати домашні радіоточки
Сьогодні мережа налічує близько 4,8 тисяч таксофонів, практично усі вони розміщені у містах. У середньому щодня з одного таксофона відбувається лише близько 2,5 хвилин розмов.
"Варто зазначити, що обладнання, яке використовується на таксофонній мережі, фізично і морально застаріло, і взагалі не виробляється в Україні і це спричиняє складнощі з експлуатацією. Протягом років послуга таксофонії є збитковою. Крім того, протягом останнього часу до компанії були неодноразові звернення від різних структур та організацій щодо розміщення таксофонів на комерційній основі, тобто зі сплатою Укртелекомом орендної плати за їх розміщення", - зазначили також в компанії.
Оператор зосередиться на модернізації та розвитку телекомунікаційної інфраструктури, аби надавати клієнтам сучасні послуги, зокрема, оптичного інтернету.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Молдован понабирали в своє видання