Пенсійний фонд України (ПФУ) впровадив нову модель звернення громадян пhо призначення пенсії "в один клік" через веб-портал електронних послуг відомства.
Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Новий сервіс передбачає надання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, засвідчені електронним підписом), а після ухвалення рішення щодо призначення пенсії — отримання електронного повідомлення або СМС-повідомлення про необхідність візиту до сервісного центру для отримання пенсійного посвідчення.
Час очікування розгляду заяви — десять днів, сервіс є безкоштовним.
Читати ще: На Буковині найменше передплачують газети та журнали
«Для нашого сервісу можна використовувати практично всі наявні версії електронного підпису», — зазначив під час презентації системи директор департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Олександр Малецький.
Сервіс є однією зі складових системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-пенсія»), яку реалізує ПФУ та яка включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг, а також організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу під час надання послуг.
Впровадження такої системи, на думку ПФУ, спростить взаємодію громадян із фондом, зменшить витрати часу на оформлення пенсії, дасть змогу подати звернення, не виходячи з дому.
«Найближчим часом ми презентуємо наступний етап — мобільний додаток… через який самостійно можна буде подавати інформацію до Пенсійного фонду й отримувати її», — заявив голова правління Пенсійного фонду України Євген Капінус.
У додатку можна буде отримати інформацію про свій заробіток, страховий стаж, про те, на якому етапі розгляду перебувають звернення тощо.
Цікаві та оперативні новини в каналі Telegram.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами