23-го та 24-го березня у Чернівцях за адресою: вул. Коцюбинського, 2, у ЧНУ ім. Ю. Федьковича, триватиме міжнародний фестиваль WOW DONE AWARDS 2018.
Про VR та гейміфикацію, нові инструменти комунікації в національних btl-проектах розкажуть Зоя Старухіна, Group Product Manager, Delta Medical, Інна Міщук, СЕО, VDALA та Володимир Дем'яненко, CEO, D2.
А про те, як перетворити нудну підсумкову конференцію в реальне ток-шоу розповість Світлана Ременюк, BTL Director, Twiga Ukraine.
Ще один спікер конференції - Марія Дахлалла, генеральный директор All Motion.
Вона розповість про нестандартні адресні програми і рішення, які суттєво підвищать ефективність маркетингових активностей. Марія розбере зі слухачами близько семи кейсів, де будуть продемонстровані реальні приклади використання різних місць комунікації з користувачами, а також розкаже про механіки, які показали себе чи, навпаки, не спрацювали.
А Ірина Муштіна, CEO, CF.digital розповість, навіщо вам SHUBA.
Антон Яценко, Head of Strategy, Hoshva DGTL виступить з докладом "DEEBOT - робот чи пилосос?".
Як назва категорії може формувати помилкові очікування чи використання Value Proposition Canvas для розробки комунікаційної стратегії запуску продукту.
Про те, як створити новорічну лихоманку у кінці фінансового року клієнта, - розповість Богдан Левченко, CEO, IPLACE.ua.
У спічі "Новорічні продажі у вересні для великого рітейл-гравця" Богдан говоритиме про створення математичної моделі мультиканального накопичування охвату для кожного сегменту ЦА, яка дозволила при найменшому бюджеті охопити більшу кількість споживачів на необхідній частоті.
Нагадаємо, у дводенну програму фестивалю увійдуть:
– конференція Best Marketing Practices з актуальними темами у сфері маркетингових та digital-комунікацій;
– церемонія нагородження переможців WOW DONE AWARDS 2018;
– вечірня програма.
Більше подій у рубриці "АНОНСИ".
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами