Слухач: Скажіть, як ви самі оцінюєте комфортність аеровокзалу і чи можна співпрацювати з підприємцями, щоб їжі можна було купити, поки чекають люди вильоту? І чи все обладнано так, що літати могли люди з обмеженими фізичними можливостями. Особливо, візочники? І чи це ваша ідея побудувати на території капличку?
Борис Морський: Що стосується людей, яким потрібно допомогти. У нас служба авіаційних перевезень, вона сертифікована і без того, що ми можемо надати мінімум комфорту, мінімум послуг таким людям, то нас би не сертифікували. У нас справді є мінімальний набір, є візочки, щоб допомогти людині дістатися від літака до аеровокзалі. У нас навчені люди, які можуть допомогти. Але ліфтів спеціальних, щоб підняти на літак у нас нема. Це в перспективі треба буде думати, коли Боїнги будуть літати. Трохи проблема з невеликим літачком, бо у нього невеликі двері, невеликі люки. Трап власний у літака, але є десь некомфорт. У нас уже були прильоти таких пасажирів, яким потрібна була наша допомога, і ми впоралися. Але послуги не передбачені у самому аеровокзалі для візочників. Ті ж самі туалетні кабінки, пандусів у нас не треба, у нас перший поверх, тут проблем немає, але, звичайно, треба цю структуру вдосконалювати.
Що стосується культової споруди, то так, дійсно, її побудували ще до мене.
Щодо залу очікування, то вона у нас не відповідає ніяким нормативам, але це не наша вина. Те, що ми маємо, те ми маємо. Ми не встидаємося цих проблем. Для нас важливо було в першу чергу підняти пасажиропотік, показати, що є перевезення. Якби ми рік назад казали, щоб нам робили аеровокзал, то з нас би сміялися, для чого він був потрібен? Тепер всі бачать, які є проблеми. Є незручності, смішно навіть деколи. Фотографують навіть, як ми передаємо чемодани. Мене також душа болить через це. Але наших обігових коштів ми ще не скоро знайдемо. Пропозиції свої ми надали, совість у нас чиста. Це вже власник має переживати про те, наскільки обличчя міста привабливе і приємне.
Щодо їжі, то у нас на території вокзалу є кафе невеличке, у нас є ресторан «День і ніч», у нас є кафе навпроти, це приватні підприємці. Ще отримав дозвіл приватний підприємець на розміщення кавомату. Ми вже самі хочемо поставити такий комплексний автомат, де можна отримати напої, де можна отримати якісь сандвіч, шоколадку, водичку і поставити в залі накопичення пасажирів, де їм доводиться чекати по півтори години. Ми по мінімуму облаштували зали очікування. Купили повивальні столики, якщо є найменші пасажири. Зараз ми за власний кошт хочемо закупити кулери, щоб там була хоча б питна вода, бо йде літо і ми розуміємо, що кондиціонери у нас в одному залі є, а другий зал, коли нам виділялися кошти, ми авансом кондиціонер придбали, його розмістимо зараз. Ми намагаємося, щоб все було чисто, приємно. Ті самі туалетні кабіни облаштовані, ми вже минулого року добавили ще дві. Де ми можемо, там оновлюємо.
Читайте також: "Аби встановити конвеєрну лінію для багажу, аеропорту потрібно 450 тисяч гривень, - Б.Морський
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами