Коли краще міняти зимові шини на літні ми вагаємося щовесни. На те є причини, адже чіткої команди на кшталт: "Завтра!" тут дати не можна.
Як відомо, головних відмінностей зимових шин від літніх дві: морозостійка гумова суміш протектора та його малюнок, пише 24 канал.
Чому не варто їздити на зимовій гумі влітку?
З настанням тепла м’яка гума зимових шин не те що стає непотрібною, вона починає шкодити безпеці руху. Вона робиться надто м’якою, гірше тримається асфальту і при першому ліпшому перевантаженні переходить у ковзання. Із зимовою гумою на теплому асфальті найзвичайніше гальмування може супроводжуватись писком і заносом.
Також зимовий малюнок протектора з його глибокою нарізкою, численними ламелями і широкими доріжками для відводу води і снігу не сприяє впевненому маневруванню.
Читайте ще: Як вберегтися під час ожеледиці: практичні поради для пішоходів і водіїв
Коли потрібно переходити на літню гуму?
Спеціалісти з конструювання і виробництва шин вважають прийнятною температурою для зимової гуми максимум +8 о С.
Однак, не варто поспішати перевзуватись відразу, як тільки денна температура встановиться на рівні зазначеної цифри. Адже навіть у березні ніхто не може гарантувати, що вночі не випаде сніг або що десь у тіні великих дерев на дорозі не залишилася крига. Літня гума в такій ситуації поведеться набагато гірше, ніж зимова – на теплому асфальті.
Отже, краще кілька годин поїздити на “зимі” в умовах теплого сонячного дня, ніж на “літі” – по снігу і кризі. Таким чином, з точки зору температурного режиму сигналом на перевзування з “зими” на “літо” можна вважати умови, коли середньодобова температура кілька днів триматиметься на рівні +7о - + 8о С.
Чому не варто використовувати всесезонну гуму?
Всесезонні шини однозначно мало пристосовані для зимових умов, принаймні, якщо говорити про автошляхи України. Адже на більшості наших територій протягом доволі тривалого зимового сезону трапляються і морози до – 15 оС, і сніговий покров до 20 см без надії на прибирання, і ожеледь з ожеледицею на додачу. А “всесезонки” не мають для таких умов ані дрібної нарізки ламелів, ані широких канавок для відведення снігової каші, ані справді морозостійкої гумової суміші протектора.
Вам буде цікаво: Як керувати автомобілем взимку і чого робити категорично не можна: поради водіям
Тож набагато доцільніше мати до автомобіля два комплекти шин – зимовий та літній, і вчасно міняти їх відповідно до діючої метеообстановки.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами