Нагадаємо, Правила повинні спочатку обговорити фахівці: рекламісти, підприємці, чиновники та архітектори. Після погоджень усіх правок, документ передадуть міській раді, яка і винесе його на затвердження депутатам.
Слухання проходили вже двічі. За цей час обговорили такі важливі питання, як зонування міста. Департамент пропонує поділити місто на три зони, в яких би діяли різні правила для розміщення зовнішньої реклами. Кожну зону у Ратуші пропонували визначати уявними колами, підприємці ж пропонують другу зону, обмежувати не уявним колом, а магістральними дорогами.
В той же час багато дискусій виникало під час обговорення так званої нульової зони. Це зони відпочинку, парки, сквери, де має бути заборонена будь-яка реклама, окрім безпосередніх вивісок з назвою закладів.
Залишилося відкритим питання щодо соціальної реклами, розповів журналістам Інформаційного агентства АСС начальник відділу з питань дизайну міського середовища управління містобудування та архітектури Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Андрій Мірошниченко.
«Проблема в тому, що визначення соціальної реклами досі чіткого немає. В законі не прописано такої процедури. На місцевому рівні це має визначати Департамент, принаймні так було зазначено у відповіді Міністерства інформаційної політики України на запит департаменту" - зазначив Андрій Мірошниченко.
Продовжаться громадські слухання щодо затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Чернівці сьогодні, 5 липня о 17-00, в приміщенні міської ради (каб.105).
Нагадаємо, Близько 200 рекламних конструкцій підлягають демонтажу у Чернівцях
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами