У період з квітня по травень 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби у Чернівецькій області надійшло 60 звернень громадян щодо можливих порушень законодавства про захист прав споживачів:
Найбільш поширеними питаннями, з якими звертаються громадяни, пише Медіа агентство АСС, залишаються:
Ці проблеми є типовими для сучасного ринку, особливо в умовах зростаючої популярності Інтернет-торгівлі та розвитку дистанційного укладання договорів.
Отримуйте новини в Telegram
За результатами розгляду із 60 звернень задоволено 50, що становить 83,3%.
Завдяки роботі спеціалістів Головного управління, споживачам було повернуто кошти за неякісні товари та неналежно надані послуги на загальну суму 51 080 гривень.
Захист прав споживачів – це не лише робота контролюючих органів, а й важливий інструмент забезпечення справедливості на ринку товарів і послуг. Головне управління
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами