Серед них - виробник спіднього одягу «НатаЛюкс». Як вдалося стати успішним брендом та конкурувати на ринку ось вже 20 років, ми розпитали у керівника підприємства - Олександра Побережного.
- Ідея пошиття одягу зародилась 20 років тому, десь в грудні. Певною мірою – це була справжня авантюра. Ми орендували приміщення майстерень ПТУ № 8, зібрали кілька спеціалістів і розпочали освоєння нового виду діяльності. Перша наша продукція - чоловіча майка та футболка. Не буду брехати – у той час ми були в пошуку своєї ніші на українському ринку. Ми добре усвідомлювали, що необхідно створити якісний продукт, але за помірну ціну. І саме це допомогло нам пробитися та утримувати позиції до сьогоднішнього дня у таких складних українських реаліях.
- За весь час незалежності України виробнича сфера була для уряду такою собі «корівкою, яку постійно доїли, при цьому її дуже рідко годували». Не сприяла розвитку і митна політика: одяг було вигідніше завозити, аніж виготовляти. Плюс, ми, як і інші виробники, потерпали від криз. За 20 років роботи ми, як на гойдалках: то підіймалися вгору, то різко падали вниз. Але я радий, що завдяки зваженій стратегії, ми залишились «на плаву». Наша політика в галузі технічного оснащення та ефективна організація виробництва дозволили максимально підвищити продуктивність праці і зменшити собівартість продукції. Усе це разом допомогло на рівних конкурувати з іноземними виробниками.
- Я, насправді, вдячний усім, хто весь цей час був поруч і приймав безпосередню участь в створенні компанії. Перш за все - моя сім’я, для якої це стало і випробовуванням, і справою життя. ТМ «НатаЛюкс» - це наш сімейний бізнес, де кожен виконує певні функції та має свою сферу відповідальності.
Я хочу подякувати і дизайнерам, і технологам, і механікам, і майстрам, і першим швачкам, які повірили в мене та пішли цими нелегкими стежками та залишаються зі мною по сьогоднішній день. Велика подяка й нашим представникам в регіонах. Ви всі стали для мене родиною!
Та, найбільшу подяку хочу висловити клієнтам, що залишаються вірними нам, не дивлячись на засилля ринку іноземними виробниками. Ми намагаємось не просто створювати одяг, а дарувати задоволення! І якщо нам це таки вдається - то ми можемо вважати, що нашу місію виконано.
- Ми, разом з партнерами, вирішили зробити подарунок нашим клієнтам: на всю, без виключення, продукцію в роздрібній мережі з 20 по 25 грудня діє знижка 20%. Чекаємо вас у наших фірмових магазинах за адресами:
ТК «Добробут», 5 ряд, 2 сектор, маг. № 15
ТЦ «Формаркет», маг. №158
та на сайті ntl.ua
Інформація розміщена на правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами