Перший сплеск популярності дубайського шоколаду відбувся на початку 2025 року завдяки вірусним відео. Ролики, де люди із захватом куштують зелено-золотий десерт, зібрали мільйони переглядів у соцмережах.
Але на відміну від попередніх трендів, як-от кронат понад 10 років тому, цей новий горіховий смак, ймовірно, залишиться з нами надовго – науковці пояснюють, що популярність цього десерту – не випадковість, а наслідок одночасного впливу на мозок кількох факторів.
Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на УП Життя.
Дубайський шоколад нині можна знайти майже скрізь, але справжній десерт походить з країни, яка дала йому назву. Його створила у 2021 році компанія Fix Dessert Chocolatier з Об'єднаних Арабських Еміратів, і там він досі відомий як батончик «Can't Get Knafeh Of It». Незалежно від назви, дубайський шоколад зазвичай роблять із молочного шоколаду з кремовою пастою з фісташок і тахіні, а зверху – з подрібненим тістом кадаїф.
За словами психолога Оксфордського університету Чарльза Спенса, популярність дубайського шоколаду можна пояснити тим, як він стимулює мозок через різні сенсорні канали.
Медіа агентство АСС є в Instagram
За словами Спенса, на допомогу також приходить фактор соціальних мереж. Не випадково відео з «реакцією на їжу» такі популярні на YouTube і TikTok: бачачи чужу захоплену реакцію на річ, мозок отримує сигнал, що це варто спробувати особисто.
Є й більш складний психологічний аспект – екзотичність. Їжа та напої, які здаються «іноземними», часто приваблюють просто через новизну для стороннього спостерігача. Наприклад, суші стали популярними в США лише близько 70 років тому. Хоча ця кухня була в Америці з початку 1900-х, вона пройшла через десятиліття антияпонських настроїв, перш ніж здобула широку популярність.
Ласуни не вагалися висловлювати захоплення дубайським шоколадом. Але, як і у випадку з суші, складне поєднання психологічних факторів допомагає зрозуміти, як, коли і чому певні продукти стають культурними хітами.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами