Серед них можна згадати Chanel, Dior, Givenchy, Lancome, KenzoJeu та багатьох інших. Деякі особи змінюються, а деякі зірки та актори десятиліттями представляють той самий бренд.
Іноді компанії співпрацюють із акторами-відкриттями. Таким був саме Гаспар Улель, який представляв благородний Bleu de Chanel до 2022 року, коли він трагічно загинув під час екстремального відпочинку. Замість нього обличчям цього парфуму став Тімоті Шаламе, який готовий поринути у глибину легендарного аромату. Парфумована вода має деревну композицію з нотами мускату і амбру. Але можна згадати й інші приклади такої співпраці.
Цей запах у свій час оцінила Кейт Бланшетт, ставши вибором бренду. Головну роль цьому ароматі грають ноти турецької і травневої троянди, тобто створюється подвійна троянда. Також відчуваються глибокі дерев'яні нотки. Деякі відчувають натяк на апельсин, а деякі ставляться до цього нейтрально. Такий парфум ідеально підійде для того, щоб впевнено розпочати новий день.
Цей парфум був представлений відомою голлівудською актрисою Шарліз Терон. З його допомогою можна почуватися вільною та благородною, демонструвати свої найкращі якості. Аромат належить квітковій групі.
Особою нового аромату є відома модель Ірина Шейк. Саме вона у багатьох моментах надихає різні бренди на співпрацю. Це третя версія культового запаху Scandal. У центрі уваги слід виділити кілька запахів:
Рекламна кампанія проходила у Парижі у відповідному образі – смокінг та лаковані човники. У руках Ірина тримає флакон парфумів. Він виконаний у рожевій світлій гамі, а кришка виконана у вигляді витончених модельних ніжок.
Парфуми, що складаються на 50% з натуральних компонентів. Тут комбінується чорна смородина, боби тонка, груша та пачулі. Джулія Робертс є обличчям цього парфуму і всіляко намагається рекомендувати його молодим жінкам. Примітно, що на пляшці парфуму нічого не написано, а це візитна картка бренду.
Свого часу було знято велику кількість рекламних роликів. Найвідоміший із них – це реклама Chanel No. 5. Вона була знята у 2004 році, як і інший ролик для реклами аромату Dior J'adore. Багато брендів беруть акторів, щоб спростити собі процес створення відео в рекламному форматі.
На правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами