Ірина навчалася на кравця-закрійника-технолога. Уже тоді ця професія припала їй до душі, тому вона прагнула розвиватись саме в ній.
«Досвіду в пошитті одягу, окрім практики під час навчання, я набиралась в ательє. Там платили мізерні кошти, але в той момент для мене це не було важливо, пріоритетом був досвід і знання» - розповідає дівчина.
Згодом дівчина допомагала молодим підприємцям у виготовлення поясних сумок, каже, вкладала всю себе і зрозуміла, що хоче працювати тільки на себе.
«Знала ще тоді, що буде неймовірно важко, але це мене ніколи не зупиняло»
Вже наприкінці 4-го курсу, Ірина розробляла одяг та білизну для дому.
«Півроку, враховуючи місяць канікул, я збирала всю необхідну інформацію, читала літературу, розробляла крій, шукала поставщиків матеріалів і фурнітури... і в травні 2015 року змогла все запустити».
За волею випадку, в пріоритеті бренду стала білизна, а не одяг для дому. Наразі бренд має низку майданчиків для продажу та офіційного представника в Лондоні.
Ірина починала просувати власну продукцію в соціальній мережі Instagram.
«Твій товар може побачити, замовити людина в будь якій точці планети. Успішний бізнес в Інстаграм – це сучасний контент, постійні оновлення, просування реклами, а також якісний, ввічливий і швидкий сервіс для клієнтів».
Труднощі спіткають власницю бізнесу щодня. Від пошуків матеріалів - до пошуку моделей для зйомки.
Початківцям Ірина радить не зупинятись, йти вперед, вірити в себе і завжди розвиватись.
Читайте також: Леопард і голе тіло, – чернівецька дизайнерка про наймодніші купальники (ФОТО)
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами