Річ у тім, що компанія Facebook вже давно не лише соцмережа, але також власник месенджера WhatsApp, соцмережі Instagram, бренду Oculus та інших активів, серед яких віднедавна і Metaverse. Саме на цьому продукті компанія з новою назвою Meta й зосередиться у майбутньому. Про це повідомляє Медіа агентство АСС з посиланням на 24 канал.
Концепцією Metaverse є ефект присутності – відчуття того, що людина в цифровому просторі розташована поряд. У компанії зазначили, що пристрій для відеодзвінків Portal та шолом віртуальної реальності Oculus вже сьогодні можуть «телепортувати» користувача до кімнати з іншою людиною, незалежно від фізичної відстані, або до нових віртуальних світів.
Раніше Цукерберг розповідав, що виношував подібну ідею ще зі школи. Одна з речей, яку він справді хотів побудувати, – «відчуття матеріалізованого інтернету, в якому люди могли б перебувати в навколишньому середовищі, телепортуватися у різні місця та бути з друзями, наче у реальності». Саме скорочення дистанції та створення відчуття присутності, на думку Марка, створить більше можливостей для людей: можна буде виконувати різні роботи, з'являться нові робочі місця і нові форми розваг.
Ця зміна покликана допомогти людям побачити в компанії не лише соціальну мережу, а й потенціал у галузях, що належать до доповненої та віртуальної реальності, розумних окулярів та інших продуктів.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами