Найбільша в світі соцмережа Facebook в середині березня посилить політику розміщення користувачами реклами, яка стосується майбутніх в Україні виборів президента 31 березня. Про це повідомила продакт-менеджер соцмережі Сара Шифф агентству Інтерфакс-Україна. За її словами, вже з попереднього тижня компанія почала тимчасово забороняти зарубіжну передвиборчу рекламу щодо України.
"Це частина наших заходів щодо запобігання зовнішньому впливу. Крім цього, в середині березня ми маємо намір встановити в Україні нові правила розміщення політичної реклами, аналогічні до тих, які раніше були встановлені в США, Бразилії, Індії та Великобританії", - сказала вона.
За її словами, нові правила передбачають більш жорстку ідентифікацію осіб, які розміщують таку рекламу. "Ми будемо вимагати від таких осіб надання чинних документів про ідентифікацію особи, і підтвердження, що вони є тими, ким представляються. Це одне з наших зобов'язань: забезпечити, що за політичною рекламою у Facebook стоять справжні обличчя", - наголосила Шифф.
Водночас вона додала, що нова політика передбачає більш широкі можливості щодо вивчення розміщеної реклами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 тисяч гривень за секунду. Скільки вартує політична реклама на телебаченні
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами