Рекламодавцям та видавцям Google, а також авторам YouTube забороняється отримувати дохід від реклами завдяки контенту, що суперечить «усталеному науковому консенсусу щодо існування та причин зміни клімату».
Про це пише ІА АСС з посиланням на Укрінформ.
«Це включає матеріали, в яких зміни клімату розглядаються як обман або шахрайство, а також твердження, які заперечують, що довгострокові тенденції засвідчують глобальне потепління і що викиди парникових газів або діяльність людини сприяють зміні клімату», - йдеться у заяві.
Отримуйте новини в Telegram
Вважається, що це є одним із найагресивніших заходів компаній для боротьби з дезінформацією про зміну клімату.
У Google пояснюють це тим, що дедалі більше рекламодавців не хочуть, щоб реклама їхніх товарів з'являлася на відео з запереченням змін клімату.
Google почне впроваджувати нову політику наступного місяця.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами