Перша нова функція називається «Про це зображення» і надає додатковий контекст, наприклад, коли зображення або схожі до нього були вперше проіндексовані Google, де вони вперше з'явилися і де ще вони з'являлися в Інтернеті.
Мета полягає в тому, щоб допомогти користувачам визначити першоджерело, а також контекстуалізувати зображення з будь-якими спростовуючими доказами, які можуть бути надані новинними організаціями.
Google позначатиме кожне зображення, створене штучним інтелектом, як таке, і працює з іншими платформами та сервісами, щоб переконатися, що вони додають таку саму розмітку до файлів, які публікують. Midjourney і Shutterstock є одними з видавців, з якими Google співпрацює, і мета полягає в тому, щоб весь контент зі штучним інтелектом, який з'являється в результатах пошуку, був позначений як такий.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Походження зображень в Інтернеті є наростальною проблемою в епоху ШІ, і є кілька стартапів, які працюють над створенням інструментів верифікації та автентифікації.
Наприклад, підтримувана Microsoft компанія Truepic Inc. пропонує системи, які гарантують, що зображення не піддавалося маніпуляціям від моменту знімання до доставлення. Нові функції Google, які з'являться протягом цього року, є порівняно менш технологічними, хоча вони можуть мати більший позитивний вплив за умови достатньої підтримки з боку індустрії, пише агентство.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами