Google повідомила про зміни політики конфіденційності для неповнолітніх користувачів, пише ІА АСС посилаючись на УНІАН.
«Деякі з наших найпопулярніших продуктів допомагають дітям і підліткам досліджувати цікаві для них теми, дізнаватися більше про навколишній світ і спілкуватися з друзями. Ми прагнемо постійно робити ці враження більш безпечними для них. Ось чому найближчими тижнями і місяцями ми збираємося запровадити низку змін в облікових записах Google для людей молодше 18 років», - повідомляють в офіційному блозі компанії.
Дивіться нас на YouTube
Компанія блокуватиме таргетинг реклами на основі віку, статі та інтересів для користувачів молодше 18 років.
«Ми почнемо розгортання цих оновлень у наших продуктах у всьому світі найближчими місяцями. Наша мета - забезпечити додатковий захист і зручність розміщення реклами в Google відповідно до віку», - зазначили у компанії.
Також, у найближчі місяці компанія планує не допускати появу контенту для дорослих, коли сервісом користується дитина.
Читайте також: Обійшов Facebook: TikTok став найпопулярнішим додатком у світі
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами