Про це свідчать дані дослідницької компанії Sensor Tower, пише Медіа агентство АСС з посиланням на hromadske.
За даними дослідників, щоденна кількість активних користувачів Threads становить близько 13 мільйонів — порівняно з 44 мільйонами, які фіксували 7 липня. А середній щоденний час, витрачений на додаток, становить чотири хвилини, що менше, ніж у день запуску (19 хвилин).
Тим часом у Twitter фіксують близько 200 мільйонів активних користувачів щодня, а середній час перебування на платформі становить 30 хвилин.
Падіння активності сталося після того, як Meta повідомила, що досягла 100 мільйонів реєстрацій у Threads протягом тижня після запуску соцмережі.
Forbes пише, що це «зіпсувало вибуховий запуск» соцмережі, який стався лише два тижні тому, і зробило Threads «блідою» на тлі Twitter — «гігантом соціальних мереж, якого вона намагається скинути з престолу». Обидві платформи працюють однаково, але в Threads відсутні деякі важливі функції Twitter, включно з функціональністю робочого столу та можливістю пошуку за темами, а не лише за користувачами.
Як повідомляє Wall Street Journal, керівники Meta заявили, що очікують зниження користування Threads, і планують нові функції, щоб утримати користувачів у соцмережі.
Meta Platforms 6 липня запустила соціальну мережу для текстових повідомлень Threads більш ніж у 100 країнах, зокрема і в Україні. Також корпорація володіє Instagram та Facebook.
У новій соцмережі Threads діють такі ж правила спільноти, що й в інших продуктах компанії Meta. Вони, зокрема, забороняють «мову ненависті». Іншими словами, за вислів «русня не люди» можна вхопити бан.
Однак Twitter, яким володіє американський мультимільярдер Ілон Маск, схоже, не зрадів появі конкурента й готовий судитися з Meta. Компанія Маска стверджує, що у Threads найняли колишніх співробітників Twitter, які «мають доступ до комерційних таємниць Twitter та іншої вкрай конфіденційної інформації».
Медіа агентство АСС є в Instagram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами