Премія Sustainability Awards, заснована Business Intelligence Group, вшановує особистостей, команди та організації, які зробили глобальний розвиток невід'ємною частиною своєї ділової практики або загальної місії.
GoCamp - це найбільша освітня волонтерська програма в Східній Європі, в якій волонтери з усієї планети навчають школярів іноземним мовамдопомагають долати мовні бар’єри, спілкуватися в багатокультурному середовищі, вчитись думати критично та креативно.
«Для нас велика честь отримати міжнародну нагороду. Проект GoCamp має багато спільного з цінностями Київстар. Ми розділяємо бачення, що інновації та цифрові технології, які увійшли в життя українців, мають бути доступними та корисними. Тому дуже важливо донести ці знання до школярів та допомогти їм оволодіти навичками, які мають найбільший попит в сучасному світі. Діти повинні крокувати в доросле життя, будучи впевненими у своїх силах та маючи реальне уявлення про свої можливості в ньому», - сказав Олександр Комаров, CEO Київстар.
Компанія Київстар підтримує ініціативу GoCamp вже третій рік поспіль та спільно з Global Office розробила програму інтерактивного навчання Entrepreneurship & Innovation development, що створена на базі успішних бізнес кейсів. Цього року 3500 учнів із більше ніж 50 шкіл по всій України пройдуть інтерактивну програму навчання, а понад 50 співробітників Київстар стануть менторами освітньої програми.
"Протягом чотирьох років програма GoCamp виховувала нове покоління українських школярів, які зуміють заговорити зі світом однією мовою та опанують навички 21 століття. Щасливі, що нас підтримала команда "Київстар", ставши нашим першим бізнес-партнером. Це дало можливість учням по всій Україні зрозуміти, що таке підприємництво та як створювати інновації. Важливо, що працювати над проектами учнів допомагають не тільки іноземні волонтери та українські вчителі, а й самі ментори "Київстар", — зазначила директор "Global Office" Оксана Нечипоренко
Нагадаємо, саме за досягнення у проекті GoCamp Київстар отримав нагороду Telecom Awards 2018, а також здобув перемогу в «Національному конкурсі кейсів КСО 2018» за кращий корпоративний внесок в ціль сталого розвитку «Забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх».
Нагадаємо, понад мільйон гривень на порятунок тяжкохворих дітей зібрали за допомогою SMS.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами