Як повідомляє видання The Verge, це рішення виявилося дуже затребуваним серед рекламодавців під час тестування, пише МА АСС з посиланням на Кореспондент.net
«Відколи ми побачили сильну реакцію як у рекламодавців, так і глядачів, то широко розгорнули цю функцію для всіх рекламодавців», - розповів виданню менеджер з комунікацій YouTube Олува Фалодун.
Зазначається, що технічно YouTube почав тестувати рекламу під час пауз в 2023 році з обмеженим вибором рекламодавців, але в квітні 2024 року головний комерційний директор Google Філіпп Шиндлер заявив, що функція мала великий успіх серед рекламних компаній і стала прибутковою для Google.
Читайте також: YouTube Music запустить функцію пошуку пісень за наспівуванням
У YouTube стверджують, що реклама під час паузи насправді призначена для того, щоб компанія могла запропонувати користувачу «менше перерв» під час перегляду. Проте там не уточнили, чи зʼявлятиметься реклама під час програвання відео рідше.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами