Наразі послугами компанії користуються майже 280 тисяч споживачів області. Це підтвердження довіри, кажуть у ЧОЕК.
ТОВ «ЧОЕК» має 12 центрів обслуговування клієнтів у кожному районі Чернівецької області, що дозволяє якісно та швидко відповідати на запити клієнтів. У ЦОК-ах споживачі отримують інформацію щодо стану своїх розрахунків, вартості електроенергії, а також можуть укласти договір.
Для зручності клієнтів, на сайті ТОВ «ЧОЕК» ek.cv.ua/ працює «Персональний кабінет», у якому споживачі можуть швидко та легко в онлайн режимі ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожиту електроенергію. Зокрема скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії чи пільги.
Споживачі мають можливість отримати інформацію дистанційно, зателефонувавши до Інформаційно-консультаційного центру ТОВ «ЧОЕК» за номером: (0372) 583-385 або звернутися до кол-центру ТОВ «ЧОЕК» за номером (0372) 588-885.
ТОВ «ЧОЕК» надає якісний сервіс із закупівлі електроенергії за вільною ціною:
«Ми орієнтуємося на запити споживачів, враховуємо потреби кожного клієнта та пропонуємо оптимальні умови співпраці. Щоб отримати додаткову інформацію, телефонуйте за вищезгаданими номерами або завітайте до Центру обслуговування клієнтів у вашому районі».
На правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами