Про це повідомив в Телеграмі віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає Медіа агентство АСС з посиланням на Укрінформ.
«Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему», - йдеться в повідомленні.
Медіа агентство АСС є в Instagram
За словами Федорова, для створення AI-помічника в міністерстві використовують технологічне рішення від однієї з провідних міжнародних компаній. Основними перевагами чатбота будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії».
«Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу», - додав віцепрем’єр.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами