«Цей звіт знаменує собою перший випадок, коли Facebook, який додав 16 мільйонів користувачів минулого кварталу, досягнув 2 мільярдів щоденних користувачів», - йдеться в повідомленні.
Хоча Facebook не є першою платформою, що належить Meta, яка досягла 2 мільярдів щоденних користувачів — WhatsApp нещодавно перетнув позначку в 2 мільярди DAU — це свідчить про те, що найбільше джерело доходів компанії від реклами продовжує зростати, навіть попри те, що в останні місяці Meta значно скоротила свій бізнес.
Генеральний директор Марк Цукерберг натякнув на нещодавню реструктуризацію компанії, в результаті якої було ліквідовано понад 11 000 робочих місць, заявивши, що «наша управлінська тема на 2023 рік — це «Рік ефективності».
Наші новини є у Facebook