«Ми працюємо над тим, щоб дати людям більше контролю за їхньою стрічкою, щоб вони могли більше бачити той контент, який їм цікавий, і менше – не цікавий для них», - йдеться у заяві компанії Meta, якій належить ця соцмережа.
Також повідомляється, що користувачі можуть формувати контент від сім'ї, друзів, груп та сторінок блогерів чи публічних осіб. Всі ці категорії можна буде структурувати і вибрати, з якою частотою показуватимуться пости від них: рідше, частіше або у звичайному режимі.
Читайте також: Інтернет в машині та потязі: в Україні планують покрити мережею всі дороги та залізницю
Крім того, в компанії пообіцяли переглянути підхід до реклами та менше показувати політичну чи соціальну рекламу залежно від інтересів та переваг користувачів.
Зазначається, що алгоритми Facebook часто стають приводами для скандалів та конфліктів, через що у компанії вирішили змінити підхід до них. Зокрема, наголошується, що компанію часто звинувачували у тому, що недостатньо цензурується шкідливий контент, зокрема фейки та заклики до насильства. Раніше цього місяця віце-президент компанії Meta Нік Клег заявив, що Facebook не зацікавлений у просуванні «токсичного контенту» і це суперечить інтересам компанії.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами